Web-Based πρόγραμμα ωρομέτρησης προσωπικού
και ελέγχου πρόσβασης

Έλεγχος Πρόσβασης και Ωρομέτρηση Προσωπικού

Το BioStar2 είναι ένα web-based πρόγραμμα για την καταγραφή του χρόνου παρουσίας του προσωπικού (ωρομέτρηση) και τον έλεγχο πρόσβασης. Από την εφαρμογή αυτή γίνεται η πλήρης διαχείριση των συμβατών δηλωμένων συσκευών και η έκδοση των απαραίτητων πληροφορίων και αναφορών για την ωρομέτρηση του προσωπικού και τον έλεγχο πρόσβασης. Η ιδιότητα του web-based (διαδικτυακού) προγράμματος επιτρέπει τη σχετική διαχείριση από οπουδήποτε σε οποιοδήποτε χρόνο, με την αξιοπιστία και ασφάλεια της Suprema. Η εφαρμογή BioStar 2 υποστηρίζει τόσο κεντρικά (centralized) όσο και κατανεμημένα (distributed) συστήματα, προσφέροντας ένα πλήρως βελτιωμένο σύστημα διαχείρισης.

IDMTEC Suprema BioStar 2

Στο BioStar 2 κρυπτογραφούνται όλα τα δεδομένα που σχετίζονται με τους χρήστες. Το πρόγραμμα είναι εξοπλισμένο με σύστημα διαχείρισης πληροφοριών ασφάλειας και απορρήτου.

Μεταξύ των πολλών διαθέσιμων λειτουργιών προσφέρει:

  • Απομακρυσμένη, κεντρική και εύκολη διαχείριση συσκευών.
  • Διαχείριση χρηστών και πληροφοριών ταυτοποίησης αυτών.
  • Δημιουργία ρόλων χρηστών για τη χρήση του προγράμματος.
  • Δημιουργία alert και ενημερώσεων του διαχειριστή του λογισμικού.
  • Αναβάθμιση και ενημέρωση συσκευών απομακρυσμένα από το λογισμικό.
  • Ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο των κινήσεων από τις συσκευές, της κατάστασης του συστήματος και των συνδεδεμένων συσκευών, των ελεγχόμενων θυρών, των εξαιρέσεων, κ.ά.
  • Καταγραφή θερμοκρασίας των χρηστών ως υγειονομικό μέτρο κατά covid-19 (απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός θερμομέτρησης).
  • Καταγραφή των απαραίτητων log file και κρυπτογράφηση της βάσης δεδομένων.

Ωρομέτρηση Προσωπικού

  • Διαχείριση κατηγοριών εργασίας και σχετικών κανόνων με λεκτική και χρωματική απεικόνιση.
  • Δημιουργία ευέλικτων ωραρίων εργασίας, προγραμμάτων και βαρδιών.
  • Πρόσθετες ρυθμίσεις ωραρίων για standard ή μη χρόνο διαλείμματος, κανόνες υπερωριών, κ.ά.
  • Δημιουργία κανόνων καταγραφής και διαχείρισης της χρονοπαρουσίας, εργασία σε Σαββατοκύριακα και σε αργίες.
  • Κυλιόμενα προγράμματα εργασίας με εύκολη αντιστοίχιση σε χρήστες και ομάδες χρηστών.
  • Δυνατότητα αυτόματης καταχώρησης εισόδου – εξόδου βάση του κανόνα FirstIN, LastOUT.
  • Έκδοση αναφορών (report) ωρομέτρησης των εργαζομένων με την εφαρμογή διαθέσιμων φίλτρων και την επιλογή της προβαλλόμενης πληροφορίας.
  • Αποθήκευση των φίλτρων ωρομέτρησης ως custom αναφορά με γρήγορη πρόσβαση.

Έλεγχος Πρόσβασης

  • Ομαδοποίηση και διαχείριση των θυρών/συσκευών.
  • Διαχείριση ομάδων πρόσβασης των χρηστών για την ελεγχόμενη πρόσβαση στους αντίστοιχους χώρους και συσκευές.

Σχετικά προϊόντα:

OM120
Μονάδα επέκτασης εισόδων με 12 εξόδους ρελέ, χρήση σε ανελκυστήρα μέχρι 192 ορόφους, 2 είσοδοι AUX, υποστηρίζει μέχρι 31 συσκευές σειριακά
CoreStation_1
Πίνακας Ελέγχου Πρόσβασης
με μεγάλη κρυπτογράφηση

Ταυτοποίηση χρηστών με
δακτυλικά αποτυπώματα, RFID

Κεντρική διαχείριση
500Κ χρήστες, 5M εγγραφές
TCP/IP, 4xRelays, 4xWG
Μέχρι 132 συσκευές
WM5000P5
Σύστημα περιπολίας, GSM και RFID, εποπτία σε πραγματικό χρόνο, μηνύματα Alarm, καταγραφή 60.000 κινήσεις

Θέλετε να μάθετε περισσότερα για το Suprema BioStar 2;

Επικοινωνήστε μαζί μας ή συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας
και ένας εξειδικευμένος εκπρόσωπος θα επικοινωνήσει
μαζί σας το συντομότερο.

Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες που μας  βοηθούν να καταλάβουμε ποια τμήματα του ιστότοπου μας σας ενδιαφέρουν περισσότερο.